Monday, October 3, 2011

Elion

"Eelistatuim televisiooni, ülikiire interneti ja ainuke digivideolaenutuse pakkuja Eestis.Elionile kuulub ka Eesti populaarseim otsimootor NETI ning suhtlusportaal hot.ee." Selline on lause Elioni Facebooki leheküljel info all. Kuna kasutatud on sõna EELISTATUIM, võib järeldada, et rahvaseas on tehtud uuringuid. 
 Kui juba Facebook'ist juttu tuli, siis toon välja ka teise meediakanali, mida Elion kasutab - YouTube. 
Facebookis seisab järgnev:
 "Elioni sisemised väärtused on:
minust sõltub
läheb korda
alustan kohe
koos on lahe."

Sellised väited lähevad kohe kindlasti rahvale korda ning tekitavad kindlustunnet ja kaasatust. Minust sõltub -klienditeenindaja teadvustab endale, et tema on see, kes saab kliendi mured lahendada. Läheb korda - klienditeenindaja teadvustab endale, et iga inimese mured on tähtsad. Alustan kohe - klienditeenindaja teadvustab endale, et kliendi soove on vaja täita koheselt. Koos on lahe - küsimärk. Seda lauset lahkab igaüks enda jaoks ilmselt ise.
 Usun, et ka teised saavad nendest väidetest aru nii, nagu mina eelnevalt seletasin. Seega võib öelda, et kindlustunne potentsiaalsetel klientidel (ning ka praegustel) on kindlustatud.
Facebook'is seisab, et kliendid saavad oma küsimustele vastused vähemalt ühe tunni jooksul, ajavahemikul 9-21. Siinkohal julgen väidetud kinnitada. Nii see tõesti on (olen ise seda võimalust mitmel korral kasutanud ja saanud vastuse väga kiirelt). 
 Lisaks on Facebooki lehel erinevad diskussioonid ja küsitlused. Tahetakse teada klientide arvamust erinevatest teenustest, samuti seletatakse lahti probleemseid kohti. Tundub, et kõik funktsioneerib suurepäraselt. Klientidega tõesti suheldakse. 
 Teiseks kasutab Elion ka YouTube'i. Sinna on lisatud kõikvõimalikud Elioni telereklaamid, uute teenuste tutvustused ning palju muud. Samuti leian, et tegemist on väga kasuliku meediakanaliga Elioni jaoks ning ka nende klientide jaoks. 
 Elioni kodulehelt on võimalik saada väga palju erinevat informatsiooni. Samuti on ka seal olemas foorum, kuhu inimesed saavad erinevaid küsimusi esitada. Olemas on väga hea ülevaade erinevatest teenustest, mida Elion pakub. 
 Üldiselt arvan, et tegemist on kahesuunalise sümmeetrilise suhtlusega, sest inimestega suheldakse järjepidevalt ning ausalt.

2 comments:

  1. ooo, ma ei teadnudki, et neti.ee ja hot kuuluvad Elionile :P

    ReplyDelete
  2. See oli ka minu jaoks uus informatsioon. :)

    ReplyDelete